İş
Bilkom, yeni hizmet platformu nex360’ı duyurdu!

Bilkom, servis ve hizmet alanındaki yeni markası nex360’ı duyurdu. nex360; ek garanti, bakım ve kurulum hizmetlerini kapsıyor.
Teknolojinin yaygınlaşması ve çevre bilincinin artmasıyla birlikte, elektronik ürünlerin daha uzun süre kullanılmasına yönelik hizmetlere olan talep yükseliyor. Bilkom’un yeni hizmet platformu nex360, ürünlerin kullanım ömrünü uzatmayı ve elektronik atıkların azaltılmasına katkı sağlamayı hedefliyor.
nex360 kapsamında üç ana hizmet sunuluyor:
- nexGüvence: TCL TV, TCL Klima ve PlayStation cihazlarına üretici garanti süresinin bitiminden sonra +1, +2 veya +3 yıl ek garanti sağlanıyor. Ayrıca, Segway marka scooterlar için de ek garanti hizmeti Türkiye’de ilk kez uygulanmaya başladı.
- nexBakım: TCL Klima, PlayStation ve Segway ürünlerinde yetkili servisler aracılığıyla bakım hizmeti veriliyor. Bu hizmet, cihazların performansını ve kullanım ömrünü artırmayı amaçlıyor.
- nexKurulum: Akıllı ev paketleri dahilindeki cihazların kurulumu, uzman ekipler tarafından gerçekleştiriliyor.
Bilkom Genel Müdürü Fikret Ballıkaya, satış sonrası servis ve müşteri deneyiminin önemine dikkat çekerek, nex360 ile birlikte ürünlerin daha uzun süre güvenle kullanılmasına yönelik yeni hizmetler sunduklarını belirtti.
Bilkom Genel Müdürü Fikret Ballıkaya, satış sonrası servis ve müşteri deneyiminin önemine dikkat çekerek, nex360 ile birlikte ürünlerin daha uzun süre güvenle kullanılmasına yönelik yeni hizmetler sunduklarını belirtti.